Savremena poezija

Otkud ja u imeniku?


muškarci zovu i pitaju me.
zar ste vi stvarno Čarls Bukovski,
pisac?

ponekad sam pisac, kažem,
ali najčešće ništa ne radim.

čujte, pitaju me, sviđa mi se to
što pišete – imate li nešto protiv
da navratim sa desetak piva?

možete ih donijeti, kažem im,
ali pod uslovom da vi ne ulazite…

a kada me pozovu žene, ja im kažem:
o, da – pišem, ja sam pisac,
osim što baš sada ne pišem.

glupo se osjećam što vas zovem, kažu,
i bila sam iznenađena
kad sam vas pronašla u imeniku.

ima razloga za to, kažem,
nego, što ne svratite
na pivo?

neće vam smetati?!!

i one stižu
zgodne žene
uzornog uma,
tijela
i oka.

često ne bude seksa
ali navikao sam na to
jer dobro je
jako je dobro samo ih gledati -
a ponekad me čak
posluži i neočekivana
sreća.

za čovjeka od 55 koji nije spavao sa ženom
do svoje 23
i ne baš često do svojih 50
mislim da bi trebalo da ostanem
u telefonskom imeniku
barem dok ne dobijem onoliko
koliko i svaki prosječan muškarac.

naravno, moram da i dalje
pišem besmrtne pjesme
ali inspiracija je bar tu.


otkud ja u imeniku?
Čarls Bukovski

Нема коментара:

Постави коментар