Savremena poezija

oporavak


Gilbert Garcin, La vie est belle (Life is beautiful), 2006.
svađe sa ženom
klađenje na konje
piće

ponekad sam čak suviše iznuren
da bih se osećao loše

i baš tada
slušanje muzike na radiju
ili čitanje novina
umiruje
teši

klozetska šolja lepo izgleda
kada lepo izgleda
slavine i lavabo
lepo izgledaju

tako se osećam noćas

zvuk aviona nad glavom
greje me
glasovi napolju
nežni su i ljubazni.

sada sam zadovoljan i
ne stidim se.

gledam dim moje cigarete
kako se diže u svetlosti lampe
i svi ljudi kojima sam naudio
sada su mi oprostili
ali znam da ću ponovo
poludeti -
zgađen
mahnit
bolestan.

trebaju mi dobre noći kao što je ova
u tom međuprostoru.
a i vama trebaju.

bez njih
svaki bi most bio
neprelazan.


oporavak
Čarls Bukovski 

Iz zbirke Sifting through the madness for the word, the line, the way (2003).
Čarls Bukovski, Pesme 4. LOM, Beograd (2007). Preveo Flavio Rigonat.


Нема коментара:

Постави коментар