Savremena poezija

Tužna istorija mene


© Denis Olivier
to je užasan način života: 
okružen 
večito-nadrkanima, 
bezosećajnima i 
gotovo ludima. 

ali moja rana iskustva bila su 
sasvim slična. 

trebalo bi da sam se do sada 
privikao na sve to. 

od mog besnog ključalog 
sitničavog oca 
do 

niza žena 
koje su došle kasnije 
sve od reda uništene 
despresijom, 
uzaludnim gnevom, 
vriskanjem i 
besmislenim 
samo- 
sažaljenjem. 

sreća i jednostavna radost 
izgledale su svima njima kao 
proste bolesti koje treba 
iskoreniti 

ova istorija 
mene: 
taj užasan način 
života. 

ali osećam da sam sada ugrabio 
pobedu 
nad svom tom zaludnom 
besnom crnom 
histerijom. 

sada sam preživeo sve 
to i 
mogu da me zatuku svojim 
gnevnim životima i 
spale me na mom 
odru 

ali nekako 
sam pronašao trajni 
mir 
koji nikada ne mogu 
da mi 
oduzmu.


Tužna istorija mene, Čarls Bukovski 

Preveo Flavio Rigonat


Нема коментара:

Постави коментар