Savremena poezija

Bez vođa, molim


Unknown photographer, ca. 1945. 


obnovi se i preobnovi,
ne plivaj vječno u istoj bljuzgi.
obnovi se i preobnovi
i kloni se
račjih kliješta osrednjosti.

obnovi se i preobnovi,
mjenjaj često ton i oblik
da te ne dospiju
ukalupiti.

ojačaj
i prihvati to što jest
ali samo pod uvijetima što si ih sam sebi zadao
i osmislio.

budi samouk.

i stalno obnavljaj svoj život jer naprosto moraš;
to je tvoj život
i njegova prošlost
i sadašnjost
pripadaju
samo tebi.


bez vođa, molim
Čarls Bukovski


Iz knjige Užici prokletih, Profil, Zagreb, 2011. (str. 137)
Preveo Damir Šodan


Prilog pripremila: Marija

8 коментара:

  1. Pozdrav svima,

    Ja sam privatni zajmodavac, nudim zajam od 2% ovo je legitimna tvrtka s čašću i razlikom spremni smo vam pomoći u bilo kojem financijskom problemu koji ste, nudimo sve vrste zajma pa ako ste zainteresirani za ovu ponudu zajma ljubazno nas kontaktirajte na našu e-poštu: (christywalton355@gmail.com) Također navedite sljedeće detalje kako bismo odmah mogli nastaviti s zajmom.

    Ime:
    Potreban iznos:
    Trajanje: a
    zemlja:
    Svrha zajma:
    Mjesečni prihod:
    Broj telefona:
    Kontaktirajte nas s gore navedenim detaljima na našu e-poštu: christywalton355@gmail.com

    Pozdrav svima.

    ОдговориИзбриши
  2. Investieren Sie mit 110 € und erzielen Sie innerhalb von 3 Werktagen eine Rendite von 2.500 €.

    Warum sollten Sie Ihre kostbare Zeit online mit der Suche nach einem Kredit verschwenden? Wenn für Sie die Möglichkeit besteht, mit 110 € zu investieren und innerhalb von 3 Werktagen eine Rendite von 2.500 € zu erzielen. Kontaktieren Sie uns jetzt für weitere Informationen, wenn Sie daran interessiert sind, wie Sie mit nur wenig Geld viel verdienen können. Hier dreht sich alles um Investitionen in das Rohöl- und Gasgeschäft. Beachten Sie, dass dies nicht kostenlos ist

    E-Mail: aileenbeacker@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  3. Zdravo!
    Trebate li zajam? Ja sam registrirani i pouzdan zajmodavac. Nudimo 2.000 eura do 500.000.000 eura ljudima koji imaju financijskih poteškoća, ljudima koji pokušavaju platiti školske račune, onima koji žele kupiti automobil ili pokrenuti vlastiti posao, izvođačima radova i državnim agencijama. Za više informacija ili obrazac za zahtjev za kredit Kontaktirajte nas putem e-pošte: (gerred.breinloanlenderr@gmail.com)
    Kontaktirajte kredit Speedy sada !!!

    ОдговориИзбриши
  4. Zdravstvuyte, dorogiye amerikanskiye sem'i i vse v etom soobshchestve. YA svyazan s domom lecheniya travami doktora Godsenta Yara. Yesli vy stradayete ot BAS, ya s radost'yu rekomenduyu doktora Godsenta Yara. Vy mozhete svyazat'sya s nim po elektronnoy pochte (dryareherbalcurehome@gmail.com) ili cherez WhatsApp po telefonu (+2348164653711). Rekomenduyu yego vsem, kto ishchet pomoshchi v lechenii etikh uzhasnykh zabolevaniy. Pros'ba o pomoshchi ne yavlyayetsya slabost'yu, no ona pozvolyayet nam obshchat'sya s drugimi. Yesli vy pozvolite sebe byt' uyazvimymi, eto pomozhet vam poluchit' bol'she lyubvi, prinadlezhnosti i podderzhki. Doktor Godsent Yar odaren znaniyami o polnost'yu natural'nykh lechebnykh travakh, kotoryye mogut vylechit' ne tol'ko BAS, dementsiyu, bolezn' Al'tsgeymera, MSA, VPG, VGV, VPCH i drugiye redkiye zabolevaniya, kotoryye ortodoksal'nyye vrachi ne smogli vylechit', nesmotrya na svoi gody. opyta raboty v sfere meditsiny. Znaniya doktora Godsenta Yara v oblasti fitomeditsiny – eto yestestvennyy dar ot Boga. Yego opyt ispol'zovaniya korney, trav, fruktov i kory dlya lecheniya ser'yeznykh zabolevaniy dopolnyayet yego obshirnyy opyt ispol'zovaniya natural'nykh rastitel'nykh lekarstvennykh sredstv. On poluchil mnozhestvo otzyvov i rekomendatsiy kak ot menya, tak i ot semey predydushchikh patsiyentov. Doktor Yar zasluzhivayet doveriya, nadezhen i effektiven v dostavke svoikh natural'nykh lechebnykh sredstv po vsemu miru. Yesli vy stradayete ot kakikh-libo problem s psikhicheskim zdorov'yem, ya nastoyatel'no rekomenduyu obratit'sya k doktoru Godsentu Yare. YA lichno ispytal istseleniye s pomoshch'yu yego chudodeystvennykh trav i tselebnykh maslyanykh sredstv.

    ОдговориИзбриши
  5. Zovem se Veronika i nisam mogla vjerovati kako sam dobila kredit od 20000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu da takve kreditne tvrtke još uvijek postoje na ovim prevarama posvuda, savjetovali su me i savjetovat ću svima koji trebaju kredit da ih koriste kako bi izašli iz financijskih poteškoća, možete ih kontaktirati putem e-pošte ( davidsonalbertloan@gmail.com) Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i dobijte svoj zajam od njih po stopi od 3%. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY.

    ОдговориИзбриши
  6. Zovem se Veronika i nisam mogla vjerovati kako sam dobila kredit od 20000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu da takve kreditne tvrtke još uvijek postoje na ovim prevarama posvuda, savjetovali su me i savjetovat ću svima koji trebaju kredit da ih koriste kako bi izašli iz financijskih poteškoća, možete ih kontaktirati putem e-pošte ( davidsonalbertloan@gmail.com) Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i dobijte svoj zajam od njih po stopi od 3%. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY.......

    ОдговориИзбриши
  7. QUICK EASY EMERGENCY URGENT LOANS LOAN OFFER EVERYONE APPLY NOW +918929509036 financialserviceoffer876@gmail.com Dr. James Eric

    ОдговориИзбриши
  8. Život sa mnom nije bio lak nakon što se moj brak raspao kada je moj muž otišao zbog razvoda, ali zahvaljujem Bogu što je iskoristio DR GIDEON-a koji je poput boga na Zemlji da obnovi moj razoreni brak svojom moćnom čarolijom. Patio sam od depresije 11 mjeseci, ali danas sam tako sretan što sam upoznao DR GIDEON-a jer me njegova čarolija natjerala da povjerujem da su čarolije istine stvarne i djeluju. Pratila sam sve instrukcije koje mi je dao DR GIDEON jer je obećao da će me učiniti srećnom i ponosnom i zaista, sve se ovo desilo i moj muž mi se vratio klečeći na zemlji, tražeći moj oproštaj u roku od nekoliko dana od povezivanja sa njim i sada smo ponovo savršeno povezani za život. Mogu hrabro reći svima tamo da su čarolije DR GIDEON zaista najbolje i najmoćnije. Zauvijek sam mu zahvalan do kraja vremena. Tako da ga možete povezati na WhatsApp +2347042191323
    E-pošta: drgideon611@gmail.com

    ОдговориИзбриши